گروه دیجیتال مارکتینگ آروان گرافیک

دریچه ای به سوی دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

گروه دیجیتال مارکتینگ آروان گرافیک

دریچه ای به سوی دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

سلام خوش آمدید

تبلیغات تجاری - کلیپ های تبلیغاتی

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۳۷ ب.ظ

یادداشت ناشر انتشار کتاب روان شناسی تبلیغات تجاری با استقبال شایان توجه دست اندرکاران صنعت تبلیغات کشور، استادان دانشگاهها مدیران رسانه ها و مدیران بازاریابی بنگاههای اقتصادی و فرهنگی روبه رو شد و اکنون چاپ پنجم این کتاب تقدیم علاقه مندان می.شود این کتاب، بسیاری از ابهامات در حوزه روان شناسی تبلیغات و کارکردهای آن را روشن می کند . اگر بدانیم که در حوزه روان شناسی تبلیغات ، آثار اندکی در دنیا منتشر شده است، به اهمیت این کتاب بیشتر واقف می شویم . از آنجا که این موضوع در حوزه علوم انسانی قرار می گیرد، پیچیدگیهای بسیاری دارد. با توجه به کار کرد گسترده تبلیغات و صرف بودجه های عظیم در این رشته، مؤسسات تبلیغاتی مایلند تأثیر تبلیغات را بر مخاطبان خود اندازه گیری کنند و بهترین روشها را برای تأثیرگذاری بیشتر ، برگزینند . از طرفی سفارش دهندگان تبلیغات خواستار آنند که از ذره ذره بودجه تبلیغات خود بیشترین نتیجه را بگیرند و در میدان رقابت، موفق تر باشند .

درصورتی که شما نیاز به ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی در اصفهان دارید میتوانید به وبسایت صبا مدیا مراجعه کنید و از تیم متخصص آنها مشاوره رابگان بگیرید.

در کنار این دو گروه صاحبان رسانه ها در جنگ بزرگی با هم برای جذب بودجه های بیشتر مایلند کارکردهای رسانه خود را برای صاحبان آگهی و آژانسهای تبلیغاتی تبیین کنند و از نتایج درخشان عملکرد رسانه های خود در عرصهٔ بازاریابی و فروش سخن بگویند. این همه، موجب می گردد که کارشناسان این رشته ها با کمک روان شناسان تبلیغات متخصصان تحقیقات بازاریابی، جامعه شناسان و مدیران مالی پژوهشهای دامنه داری را در این خصوص انجام دهند و اطلاعات کامل تری را برای علاقه مندان فراهم سازند اما باید توجه داشت که این حوزه، در شناخت ابعاد و بخشهای مختلف بازاریابی و تبلیغات از چنان پیچیدگی و دشواری ای برخوردار است که اکثر این تحقیقات فاقد ارزشهای کارکردی اند و معمولاً همه جانبه نگر نیستند. در این میان، کتاب روان شناسی تبلیغات تجاری نوشته ماکس ساترلند یک اثر استثنایی محسوب می گردد. این کتاب نگاهی عمیق و چند وجهی به این حوزه ها دارد و نتایج و مدلهای عرضه شده در آن ، اعتباری جدی در ارزیابی و شناخت این صنعت دارد . ساترلند فقط یک جامعه شناس و روان شناس متخصص در حوزه رسانه نیست بلکه او بازارشناس و کارشناس تبلیغات نیز هست.

برای قیمت تیزر تبلیغاتی و صنعتی صبا مدیا نیز میتوانید به وبسایت صبا مدیا مراجعه کنید.

او به زوایای پنهان و آشکار این صنعت واقف است و با روشن بینی به تبیین تأثیرات تبلیغات بر ذهن انسان می پردازد ساترلند ضمن ارزیابی تغییرات رفتار مصرف کننده پس از اجرای یک برنامه تبلیغاتی پیامهای تبلیغاتی در رسانه های گوناگون را با هم مقایسه می کند. او توقف فعالیتهای تبلیغاتی یک شرکت تجاری را پس از یک دوره تبلیغات، فاجعه بار ارزیابی می کند و آن را یک بمب ساعتی میداند این کتاب خواندنی از معدود کتابهایی است که باید در دانشگاههای ایران در رشته های تبلیغات بازاریابی، روابط عمومی، و مدیریت، تدریس گردد تا دانشجویان شناخت عمیق تری نسبت به فراگرد تبلیغات کسب کنند . انتشار چاپ پنجم این کتاب ارزشمند را فرصت مجددی برای سپاسگزاری از مترجم توانای این کتاب جناب آقای سینا قربانلو میدانم که با دقت نظر و انتخاب واژگان مناسب به رمزگشایی مفاهیم این کتاب آموزنده پرداخته اند همچنین از استاد ارجمند جناب آقای علی فروز فر که با دقت و حوصله ویراستاری این اثر مهم را عهده دار بوده اند، قدردانی می کنم .

برای تصمیم گیری برای سفارش تیزر تبلیغاتی شما باید نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی رو ببینید که از این صفحه میتونید مشاهده کنید.
مجید دوخته چی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

امروزه تبلیغات جزئی جدا نشدنی از معاملات و خرید و فروش می باشد، همه برای فروش بیشتر تلاش می کنند، ما اینجاییم تا برای فروش بیشتر به شما کمک کنیم. ساخت تیزر های تبلیغاتی، کلیپ های تبلیغاتی، فیلم برداری هوایی تاخت تیزر صنعتی فیلم برداری و... جزئی از این دنیای بزرگ تبلیغات می باشد.

طبقه بندی موضوعی