گروه دیجیتال مارکتینگ آروان گرافیک

دریچه ای به سوی دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

گروه دیجیتال مارکتینگ آروان گرافیک

دریچه ای به سوی دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

سلام خوش آمدید

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تیرر تبلیغاتی

در این مقاله میخواهیم به شما آموزش و نحوه ساخت تیزرهای ویدیویی تبلیغاتی برای شرکت ها و اهمیت ساخت آن بپردازیم؛‌ با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

برای یک شرکتی که نیاز به تیزر تبلیغاتی دارند، باید چه نوع تیزری بسازیم؟!

برای ساخت بهترین نوع تیزر اول باید یک داستان خوب برای معرفی پتانسیل انتخاب کنیم

یکی از بهترین روش ها استفاده از ویدیو است؛ یعنی اگر با ساخت یک تیزر کوتاه بتوانیم خودمان را برای مخاطبان معرفی کنیم، میتوانیم برای ارائه خدمات و محصولات پیشرفت خوبی را داشته‌ باشیم.

  • ابوالفضل داوری

همه کمپین های تبلیغاتی موفق چند ویژگی کلیدی دارند. ما پنج مورد را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم در مورد آنچه مورد نیاز است ایده بگیرید - و چگونه مدرسه تبلیغات می‌تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید.
برخی از تأثیرگذارترین افراد در جهان، سیاستمداران یا مدیران عامل شرکت‌های بزرگ نیستند. این افراد می توانند تصمیمات خرید افراد را راهنمایی کنند یا بر افرادی که به آنها رای می دهند تأثیر بگذارند. چیزی که آنها انتخاب کرده اند یک حرفه تبلیغاتی است - ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید چیزی، استفاده از یک سرویس یا انجام یک اقدام خاص.
 

امروزه گزینه های تبلیغاتی بیشتر از همیشه وجود دارد. کمپین های تبلیغاتی چند پلتفرمی ممکن است رسانه های سنتی مانند رادیو و تلویزیون را با رسانه های دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل ترکیب کنند. حوزه تبلیغات می تواند حرفه ای پیچیده و پرمخاطب را ارائه دهد که خلاقیت را با روانشناسی و تحلیل ترکیب می کند.

بنابراین، با این اوصاف، کمپین تبلیغاتی چیست و اجزای اصلی آن چیست؟ مزایای حرفه تبلیغاتی چیست؟ علاوه بر این، آموزشگاه تبلیغاتی در مورد ابزارهای تجارت چه چیزی می تواند به شما بیاموزد؟

اگر شما هم قصد طراحی یک کمپین تبلیغاتی دارید میتوانید از آژانس تبلیغاتی صبا مدیا در ساخت انواع تیزر تبلیغاتی و صنعتی کمک بگیرید

  • ابوالفضل داوری

امروزه تبلیغات جزئی جدا نشدنی از معاملات و خرید و فروش می باشد، همه برای فروش بیشتر تلاش می کنند، ما اینجاییم تا برای فروش بیشتر به شما کمک کنیم. ساخت تیزر های تبلیغاتی، کلیپ های تبلیغاتی، فیلم برداری هوایی تاخت تیزر صنعتی فیلم برداری و... جزئی از این دنیای بزرگ تبلیغات می باشد.

طبقه بندی موضوعی