گروه دیجیتال مارکتینگ آروان گرافیک

دریچه ای به سوی دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

گروه دیجیتال مارکتینگ آروان گرافیک

دریچه ای به سوی دنیای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

سلام خوش آمدید

۵ نکته مهم در طراحی کمپین تبلیغاتی

شنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۲۷ ق.ظ

همه کمپین های تبلیغاتی موفق چند ویژگی کلیدی دارند. ما پنج مورد را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم در مورد آنچه مورد نیاز است ایده بگیرید - و چگونه مدرسه تبلیغات می‌تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید.
برخی از تأثیرگذارترین افراد در جهان، سیاستمداران یا مدیران عامل شرکت‌های بزرگ نیستند. این افراد می توانند تصمیمات خرید افراد را راهنمایی کنند یا بر افرادی که به آنها رای می دهند تأثیر بگذارند. چیزی که آنها انتخاب کرده اند یک حرفه تبلیغاتی است - ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید چیزی، استفاده از یک سرویس یا انجام یک اقدام خاص.
 

امروزه گزینه های تبلیغاتی بیشتر از همیشه وجود دارد. کمپین های تبلیغاتی چند پلتفرمی ممکن است رسانه های سنتی مانند رادیو و تلویزیون را با رسانه های دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل ترکیب کنند. حوزه تبلیغات می تواند حرفه ای پیچیده و پرمخاطب را ارائه دهد که خلاقیت را با روانشناسی و تحلیل ترکیب می کند.

بنابراین، با این اوصاف، کمپین تبلیغاتی چیست و اجزای اصلی آن چیست؟ مزایای حرفه تبلیغاتی چیست؟ علاوه بر این، آموزشگاه تبلیغاتی در مورد ابزارهای تجارت چه چیزی می تواند به شما بیاموزد؟

اگر شما هم قصد طراحی یک کمپین تبلیغاتی دارید میتوانید از آژانس تبلیغاتی صبا مدیا در ساخت انواع تیزر تبلیغاتی و صنعتی کمک بگیرید

کمپین تبلیغاتی چیست؟

ابتدا، برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی، به چندین آگهی مرتبط نیاز دارید که پیام یا موضوع اصلی را به شما منتقل کند. این تبلیغات را می توان برای رسانه های مختلف طراحی کرد - به عنوان مثال، یک تبلیغ مجله چاپی متفاوت از تبلیغات اینستاگرام به نظر می رسد.

امروزه بسیاری از کمپین های تبلیغاتی از چندین پلتفرم مختلف برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. با این حال، برخی از کمپین های تبلیغاتی هنوز فقط از یک نوع رسانه مانند مجلات چاپی سنتی و رادیو استفاده می کنند.


چه چیزی باعث موفقیت یک کمپین تبلیغاتی می شود؟

بدیهی است که موفقیت می تواند کاملا ذهنی باشد. اغلب، هدف کمپین های تبلیغاتی این است که مردم احساس خاصی نسبت به یک برند یا محصول داشته باشند. به این ترتیب، یک کمپین تبلیغاتی در صورتی موفق است که توجه را جلب کند، فروش و پرس و جو را افزایش دهد، یا تغییری در نظر ایجاد کند.

 

5 نکته برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق

در حالی که هر کمپین تبلیغاتی ممکن است متفاوت باشد، همه آنها چند ویژگی مشترک دارند. در اینجا پنج چیز وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی خود، لیست خود را بررسی کنید:

1. بازار هدف خود را با دقت تعریف و مطالعه کنید.

تبلیغ‌کنندگان مؤثر با دانستن مخاطبانشان شروع می‌کنند.

در مورد دوست داشتن ها، دوست نداشتن ها و عادات گروهی که می خواهید برای آن تبلیغ کنید تحقیق کنید. آنچه کشف می کنید می تواند بر همه چیز تأثیر بگذارد، از ظاهر تبلیغات شما گرفته تا پلتفرم هایی که استفاده می کنید. اگر در مورد نحوه به دست آوردن این داده ها مطمئن نیستید، کلاس های تبلیغاتی مدرسه در مورد روش های تحقیق موثر می تواند مهارت های مورد نیاز برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات در یک کمپین را به شما آموزش دهد.

2. اهداف تعیین شده و قابل اندازه گیری را تعیین کنید.

تبلیغات بیش از هر زمان دیگری پاسخگو است. می توان آن را با دیدگاه ها، فروش و تغییرات نگرش اندازه گیری کرد. جمع آوری و ردیابی نتایج می تواند به شما کمک کند کمپین را در مسیر خود نگه دارید. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا برای کمپین‌های آتی تنظیمات و بهبودها را انجام دهید.

3. پیام و خلاقیت قانع کننده را توسعه دهید.

ما تبلیغاتی مانند کمپین "Get a Mac" جیسون اسپرلینگ، فارغ التحصیل دانشکده تبلیغات را به خاطر می آوریم، زیرا آنها عبارات جذاب و قالب های موثری دارند.

ایجاد پیامی که به صفحه اصلی خود برسد، جزء مهمی از هر کمپین تبلیغاتی موفق است. اینجاست که طراحی گرافیک، کپی‌رایتینگ تبلیغات، عکاسی و سایر اجزای هنری وارد عمل می‌شوند. این مهارت‌ها را می‌توان در کلاس‌های تبلیغاتی مدارس تقویت کرد، جایی که دانش‌آموزان می‌توانند قبل از ورود به بازار کار، بازخورد حرفه‌ای ارزشمندی دریافت کنند.

 

4. مشخص کنید که کدام پلتفرم می تواند پیام شما را به بهترین شکل به بازار هدف شما برساند.
 

شانس ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق به میزان قابل توجهی افزایش می یابد که انتخاب های رسانه ای درست انجام شود. مخاطبان هدف مختلف ممکن است از رسانه های مختلف استفاده کنند - برای مثال، همه دیگر به رادیو گوش نمی دهند و برخی افراد ممکن است توییتر را به فیس بوک ترجیح دهند.

از سوی دیگر، اگر پیام شما در قالب ویدیویی بهتر از قالب چاپی کار می‌کند، می‌تواند روی پلتفرم‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز تأثیر بگذارد.


5. ثابت بمانید و پیام خود را به خانه برسانید.

یک کمپین تبلیغاتی خوب باید یک موضوع منسجم داشته باشد، مانند کمپین پاندورا "صدا روشن" که مسافران و مسافران را هدف قرار می دهد.

اگر کمپین تبلیغاتی شما پیام‌های متناقض زیادی ارسال می‌کند، ممکن است نتایج نسبتاً متفاوتی داشته باشید. مهمتر از آن، یک پیام ثابت، کمپین تبلیغاتی شما را بسیار به یاد ماندنی‌تر می‌کند – یکی از معیارهای موفقیت.

اگر هنوز سردر گم هستید میتوانید از  آژانس تبلیغاتی صبا مدیا  کمک بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

امروزه تبلیغات جزئی جدا نشدنی از معاملات و خرید و فروش می باشد، همه برای فروش بیشتر تلاش می کنند، ما اینجاییم تا برای فروش بیشتر به شما کمک کنیم. ساخت تیزر های تبلیغاتی، کلیپ های تبلیغاتی، فیلم برداری هوایی تاخت تیزر صنعتی فیلم برداری و... جزئی از این دنیای بزرگ تبلیغات می باشد.

طبقه بندی موضوعی